Eindelijk dan toch ... - Reisverslag uit Mantinge, Nederland van Maaike H. - WaarBenJij.nu Eindelijk dan toch ... - Reisverslag uit Mantinge, Nederland van Maaike H. - WaarBenJij.nu

Eindelijk dan toch ...

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 Maart 2009 | Nederland, Mantinge

Hee lieverds..

Zoals een aantal van jullie al weten ga ik voor 2 maandjes naar Malta.
Ik vertrek de 27e en kom rond 23 mei terug. De exacte terugkomst datum is nog niet bekend.

Ik ga op Malta stage lopen in het hotel Preluna in Sliema, op de wellness afdeling.

Zelf kom ik in het appartementen complex Belmonte in Sliema te wonen, en ik deel mijn kamer met mijn reisgenote en klasgenote Daniëlle en het appartement met nog 4 anderen (Hopelijk onze andere 3 reisgenoten). Eerst zouden we naar app complex meridien maar dit gaat niet door om een of andere reden...

Op school ga ik Engelse lessen volgen zodat mijn Engels ook wat verbeterd(A).

Ik probeer jullie middels deze site op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar op het kleine eilandje en hoop interessante verhalen te kunnen plaatsen :)

Liefs Maaike

  • 10 Maart 2009 - 20:06

    Gees Berkhof:

    succes maaike in malta en een goede reis de 28 ste. groetjes van ons allen uit purmerend.leuk dat we via deze site je stagegebeuren kunnen volgen. doei gees

  • 12 Maart 2009 - 16:59

    Jannet:

    Hey meis ik ga je helemaal volgen!!!


  • 12 Maart 2009 - 19:09

    Patricia:

    wat is dit nou, jij naar malta:|...

    ik = jaloerssss!!!:P (vooral nu met dat prut weer)

    veel plezier en succes dan maar!!

    xx

  • 13 Maart 2009 - 14:04

    Jessica:

    Heey Maaike,
    Las dat je voor stage naar Malta gaat, leuk zeg!! Heel veel plezier en succes!! Hoe is het verder met je?
    Liefs Jessica

  • 13 Maart 2009 - 18:39

    Taeke:

    maaike zo komt het goed.

  • 13 Maart 2009 - 18:59

    Marjolein Hagemeijer:

    Heej Meis.

    A wat mooi ja;) Super mooi dat je via deze Alfa wel echt stage kan lopen in het buitenland;) Nou heel veel succes! En dat je er maar veel mag leren;)

    -xxx-

  • 13 Maart 2009 - 19:09

    Renate:

    hey meid

    heel veel plezier..ben wel een beetje jaloers. jij lekker in de zon en wij maar in de regen zitten.

    veel plezier

    liefs renate

  • 16 Maart 2009 - 18:49

    Rosita:

    Maaike !

    heel veel succes he !
    maak er wat van !

    liefs roos

  • 17 Maart 2009 - 16:52

    Rianne:

    ga je missen lieverd!!

    have fun daar!!

    dikke kus

  • 21 Maart 2009 - 10:27

    Judith:

    Heey meid!

    Ik ga je volgen hoor! Vind het SUPER voor je dat het toch uiteindelijk wel door gaat. We spreken elkaar!

    Veel liefs en een dikke kus uit Mauritius!

  • 23 Maart 2009 - 08:01

    Anniek:

    Schat,

    Heerlijk voor je dat alles toch door gaat! Ik ga je wel missen als ik thuis kom, maar dat weekend reserveren we sowieso :)! Meissie, geniet er van zoveel je kunt. Voor je het weet is het voorbij namelijk en ben je weer terug in koud nederland (die datum komt voor mij nu ook opeens heel, heel dichtbij).

    Dikke kus!!

  • 23 Maart 2009 - 16:27

    Henrike:

    Heejj meid, wat leuk dat je in Malta gaat stage lopen mooi dat dat kan.
    Gaat je vast wel goed bevallen. Heel veel plezier en ik houd het wel in de gaten wat je allemaal meemaakt en beleeft. Liefs Henrike

  • 25 Maart 2009 - 19:43

    Joyce:

    Een hele goede reis en maak er een mooie stage van!

    Groetjes Joyce


  • 26 Maart 2009 - 17:56

    Merel:

    Hey Maaike,

    Bij deze een hele goede reis en maak er wat van die 2 maanden in Malta!!!

    Liefs Merel

  • 26 Maart 2009 - 21:03

    Agnes:

    Hee meid!

    Ik wens je echt heeeeeel erg veel plezier in malta! & hoop dat je het heeeel erg naar je zin krijgt! We contacten meid!.

    Tot over 3 maandjes;)

    Dikke smok Agnes.

  • 27 Maart 2009 - 18:04

    Marielle Feddema:

    Ooooh jullie vliegtuig gaat bijna vertrekken!!
    Spannend allemaal joh!
    Ik ga de verhalen volgen hoor. Heel veel succes!
    En de groetjes aan Daniëlle!
    Liefs Mariëlle

  • 27 Maart 2009 - 18:05

    Marielle Feddema:

    Enne geniet er van natuurlijk :D!!!!!!!!!!

  • 28 Maart 2009 - 13:55

    Anneke:

    hallo Maaike,

    Mooie foto's, ziet er leuk uit!!!
    Succes en veel plezier daar!!!

    Groetjes Anneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mantinge

Maaike

Actief sinds 08 Maart 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 10080

Voorgaande reizen:

27 Maart 2009 - 22 Mei 2009

Malta

Landen bezocht: